Järgneva täieliku “andumisjuhendi” on kirjutanud USA metodisti kiriku pastori L.D. Smytheri abikaasa Ruth Smythers. See on avaldatud meie Issanda aastal 1894, Spiritual Guidance Press, New York City.

Tundlikule noorele korraliku kasvatusega pruudile on pulmapäev iroonilisel moel kõige õnnelikum ja ühtlasi kõige kohutavam päev elus. Positiivne on pulmapidu ise, mille keskpunktis pruut on, ja mis sümboliseerib tema edu enesele mehe kindlustamises, kes täidab tema vajadused kogu ülejäänud elu. Negatiivne külg on pulmaöö, mil pruut kogeb esmakordselt seksuaalvahekorra õudust.

Siinjuures, kallis lugeja, lubage mul avaldada šokeeriv tõde: mõned noored naised koguni ootavad pulmaöö katsumust uudishimu ja mõnuga! Hoiduge sellise suhtumise eest! Isekas ja sensuaalne abikaasa võib kergesti sellist pruuti ära kasutada. Unustada ei tohiks abielu põhireeglit: ANDUGE NATUKE, ANDUGE HARVA; JA MIS KÕIGE TÄHTSAM; ANDUGE VASTUTAHTMIST, vastasel juhul võib muidu korralik abielu kujuneda seksuaalse iha orgiaks.

Teisalt ei pruugi ka kohutavat hirmu tunda. Kuigi seks on parimal juhul vastumeelne ja halvimal juhul üsna valus, tuleb seda taluda ning see on olnud naise pärisosa aegade algusest peale, mille kompensatsiooniks on monogaamne kodu ja selles sündivad lapsed. Enamusel juhtudel on pruudi püüded veenda peigmeest seksuaalsetest kavatsustest loobuma tulutud. Kuigi ideaalne peigmees ligineks naisele vaid tolle ettepanekul ja ainult järglase saamise eesmärgiga, ei tasu keskmiselt mehelt sellist rüütellikkust ja isetust oodata.

Enamus mehi nõuaks seksi peaaegu iga päev, kui neil oleks sellele vaba ligipääs. Arukas pruut võimaldab esimestel abielukuudel mehele maksimaalselt kaks üürikest seksuaalset kogemust nädalas. Aja möödudes peaks ta kogu hingest püüdma selliste kokkupuudete sagedust vähendada.

Teeseldud haigus, unisus ja peavalud on selles osas naise parimad abimehed. Ka vaidlemine, näägutamine ja kurjustamine on väga tõhusad, kui neid võtteid kasutada hilja õhtul umbes tund aega enne seda, kui abikaasa tavaliselt võrgutamismanöövritega algust teeb.

Targad naised on alati valvsad ning õpivad uusi meetodeid mehe armumanöövrite tagasilükkamiseks. Hea naine peaks esimese abieluaasta lõpuks olema suutnud vähendada seksuaalseid kokkupuuteid ühele korrale nädalas ja viienda aasta lõpuks ühele korrale kuus.

Kümnendaks pulma-aastapäevaks on paljud naised täitnud lapsekandmise ülesande ning ühtlasi saavutanud ka lõppeesmärgi, milleks on seksuaalse kokkupuute lõpetamine abikaasaga. Selleks ajaks saab ta arvestada sellega, et armastus laste vastu ja sotsiaalne surve hoiab abikaasa kodus.

Kõrvuti sellega, et naine piirab seksuaalsete kontaktide sagedust, peaks ta pöörama tähelepanu ka selle erinevate vormide ja ulatuse ohjeldamisele. Enamus mehi on loomu poolest üsna perverssed ja kui neile vähegi võimalust anda, harrastavad nad erinevaid jäledaid asju. Selline tegevus hõlmab muuhulgas normaalse akti sooritamise ebanormaalses asendis.

Alastus, seksist rääkimine, seksist lugemine, seksi kujutavate või sellele viitavate fotode ja jooniste vaatamine on jälgid kombed, mille mees kergesti omandab, kui seda talle lubada.

Aruka pruudi eesmärk peaks olema mitte iial lasta abikaasal näha oma katmata keha ning mitte kunagi lubada tal oma katmata keha enesele näidata. Seksi, kui seda ei ole võimalik vältida, tuleks harrastada täielikus pimeduses.

Paljud naised on leidnud abi paksust puuvillasest öösärgist, samas kui abikaasa kannab pidzhaamat. Sugulise vahekorra ajal ei ole neid esemeid vaja seljast võtta, mistõttu keha paljastub võimalikult vähe. Kui pruut on öösärgi selga pannud ja tule kustutanud, võib ta lebada vaikselt voodis ja peigmeest oodata. Kui too pimedas teed otsides ruumi siseneb, ei peaks pruut tegema ühtegi häälitsust, et mehele suunda näidata, kuna too võib tõlgendada seda julgustava signaalina. Naine peaks laskma mehel rahus pimedas kobada. Sellisel juhul jääb alati võimalus, et ta komistab ja saab kerge kehavigastuse, mida naine saab omakorda kasutada ettekäändena mehele seksuaalset lähenemise keelamiseks.

Kui mees leiab naise üles, peaks too lebama võimalikult vaikselt. Optimistlik abikaasa võiks tõlgendada kehalist liikumist seksuaalse erutusena. Kui mees üritab naist huultele suudelda, peaks too oma pead kergelt keerama, et suudlus maanduks ohutult põsele. Ja kui mees peaks püüdma naise kätte suudelda, siis peaks too selle rusikasse tõmbama. Ja kui mees peaks kergitama ta särki ja üritama teda kusagile mujale suudelda, siis peaks naine tõmbama särgi kähku alla, kargama voodist välja ning teatama, et loomulikud vajadused kutsuvad teda tualetti. See jahutab tavaliselt mehe soovi naist keelatud piirkonda suudelda.

Kui mees üritab naist libeda keele abil ära rääkida, siis peaks naine tuletama meelde mingi tühise mitteseksuaalse küsimuse, mida mehele esitada. Ja kui mees sellele vastab, siis peaks naine üritama vestlust sellel teemal jätkata, olgu see nii tühine kui tahes. Lõpuks mees mõistab, et kui ta tingimata peab seksuaalsesse kontakti astuma, siis tuleb tal seda teha armujanuse ilukõneta.

Kõige olulisem on see, et naine peaks kogu aja lebama vaikselt ning mitte mingil juhul oigama ega muid häälitsusi tegema. Ja niipea kui mees on asjaga valmis saanud, peaks arukas naine alustama mehe kallal näägutamist erinevate väiksemate ülesannete osas, mida ta tahab, et mees järgmisel päeval teeks. Paljud mehed ammutavad suure osa seksuaalsest rahuldusest aktile järgnevast rahumeelest rammetusest. Seetõttu peab naine kandma hoolt selle eest, et mees ei saaks sellel ajal nautida vähimatki rahu. Vastasel juhul võib ta varsti uuesti üritada.

Südantsoojendav asjaolu, mille eest naine peab tänulik olema, on see, et abikaasa kodu, kool, kirik ja sotsiaalne keskkond on kogu elu sisendanud temasse sügavat süütunnet, mis puudutab tema seksuaalseid tundeid, nii et sageli astub ta abielusse vabandavalt ja tulvil süütunnet, olles juba poolenisti alistatud. Arukas naine kasutab seda ära ning järelejätmatult üritab kõigepealt piirata ja lõpuks täielikult elimineerida abikaasa iha seksuaalse väljenduse järele.